Maaaamy. Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Ved sist fødsel fikk jeg epidural. Det var ikke noe tess synes jeg, og fikk heller bare mer plager enn hjelp. Fikk forferdelig press av den og låg med det i flere timer, da jeg hadde laaangt fra nok åpning. Vet jo at dette kan forekomme. Men.... Det jeg lurer på nå som det nærmer seg ny fødsel. Dere som har født flere ganger og hatt epidural flere ganger. Har den virket forskjellig på dere? En venninne av meg hadde dårlig virkning første gangen, men bedre andre. Men er dette tilfeldig. Min jm var usikker på hva hun egentlig skulle råde meg til... Håper selvsagt på å klare meg uten, men om fødselen drar ut som sist, så kan en trenge noe for å prøve å samle nye krefter..... Hva er deres erfaringer???
*Super*Mamman* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Har hatt epidural 2 ganger.. Første gang fungerte den kjempefint, all smerte forsvant, og riene kjentes ut som lette rier.. Endte med keisersnitt, men ikke pga epiduralen da.. 2. gang merka jeg ingen effekt av epiduralen.. Ingenting i det hele tatt..Aner ikke hvorfor...
Maaaamy. Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Greit å høre om andres erfaringer, i tilfelle det blir en like hard fødsel som sist. Vil jo helst ikke ha det pga dårlige erfaringer, men dersom det blir snakk om det på føden, så er det greit å ha hørt litt om andres opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå