Bevind *har født*:) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg lurer på om det er noen sjanse for at vi ska bli gravide igjen og evt når? Vi har en datter på 2 år nå, men har ikke eggløsning så legen skal sende meg for videre utredning.. Vi har prøvd siden jul nå og lengter veldig!!! Jeg er født 31.08.78 og mannen min 02.10.78 Håper veldig veldig på svar, da det er veldig slitsomt å gå på denne måten og ikke vite noe som helst..;(
kaos83 Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 heisann ser en jene til:) det kommer nok kanskje til å ta et tid en innen neste jul er du nok gravid.. har du tette eggledere eller noe? prøvd akkupunktur? lykke tl:)
Bevind *har født*:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Så bra!!!! neste jul eller førstkommende? Vet ikke helt hva det er som er problemet, bare at jeg ikke har eggløsning i det hele tatt.. Er søkt til videre utredning nå med fsh eller fth eller hva det nå heter... Tusen takk for svaret så langt,men jeg hadde blitt veldig gla om du kunne ha svart på om det er julen -08 eller -09 du mener:))) Ha en kjempefin sommer!!!!!!
Bevind *har født*:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2008 Å,glemte å svare på om jeg hadde prøvd akupunktur.. Nei,jeg hr ikke det.. tror du det kan hjelpe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå