Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Var det noen av dere som IKKE blødde etter innsetting? Eller at det startet "lange" etterpå? Satte den inn kl 15 i dag og det har ikke kommet en dråpe blod! (Jeg klager ikke altså hehe) Og hva sa legen om sex? Min lege sa 1 uke uten sex, mens jeg har lest det ikke er noen regel på det. Fikk dere forresten med dere brosjyren etterpå? Den som lå i esken?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Kom ikke blod med en gang, tror det gikk noen dager. Men har bare vert "flekker", aldri noe svære greier. Legen sa 1-2 uker, men venta vel ei uke. Var vondt de første gangene, men sikkert for jeg var redd det skulle skje noe Ja fikk med den brosjyren, men aner ikke hvor den er blitt av, men fikk lest den da.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Tror man skal få med den brosjyren ja, så man kan lese hvis man lurer på noe. Men men... Hi
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Du kan lese på felleskatalogen.no. og i pasientutgaven. Der står stort sett alt. Den brosjyren kan du jo ta ut av esken selv når du henter spiralen på apoteket, om du hentet den der selv. Jeg blødde 3-4 timer etterpå, spottet litt. Men sex fikk jeg beskjed med å vente med i 2 dager. De to dagene ble til uker, men det var ikke spiralen sin feil.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg blødde ikke før ca en uke etter innsetting. SÅ høy på pæra, vet du. "jeg har ikke blødd en dråpe, jeg" Hah... jommen sa jeg blod... Har småblødd i et halvt år nå. En smule lei, men det går seg vel til.. )
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Er det jeg er redd for ja *ler* Eksagt mine ord; jeg har ikke blødd en dråpe. bare vent liksom...... uff hehe hi
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Det husker jeg ikke. Fikk ikke noe beskjed av legen, men tror jeg ventet et par uker. Og så fikk jeg med den veiledningen hjem, ja ) Har den Levonova-spiralen. (var det ikke det den het?)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Jo den het det, men har skiftet navn nå. Husker ikke hva den heter, men det er den samme for det finnes bare en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå