Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Det kjennes ihvertfall sånn ut... Har så mensensmerter at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... det er så voooondt... Noen som har noen gode råd å komme med?
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Hehe=P Jeg tror ikke jeg skal ha flere unger for nå husker jeg hvordan rier kjentes ut...=P
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er mer opptatt av "pappa og morfar"-bildet på bloggen din. For hvem var hvem liksom? Så jo ut som tvillinger.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Varmeflaske/pute eller et varmt fuktig håndkle pakket i pose og så legg det på megen eller korsrygen, gjerne begge deler. Og ta en ibux og en paracet hvis du har det.... Dette der har jeg god kjennskap til selv, har rielignende mens-smerter selv hver eneste gang jeg har mensen første dagen, kjedelige greier.
Gulosten™ Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Ibux 400 mg sammen med to paracet. Eneste som tar knekken på mine smerter uten reseptbelagte midler... Blir helt satt ut i et døgn..
Føken siruppsnipp Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Legg deg i badekar om du har eller ta en varm dusj. Veldig lindrende.. Lykke til!!!
Tommage♀♂ Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Dette hørtes kjent ut.. Jeg sverger til Naproxen! God bedring!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Det som virkelig hjelper på menssmerter for meg er fysisk aktivitet. Jogg deg en tur, du er sååå mye bedre etterpå da!=) Var gymlærern min en gang som lærte meg det.. hehe.. Jeg trodde ikke på henne men det hjalp..
KajsaLuna Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 De sier at man glemmer hvor vonde riene er, det gjelder ikke meg )) to fødsler, og jeg husker akkurat hvor vondt det var. Føler med deg! Mitt tips er bare at du slapper av, ikke spenn deg. Jeg vet - veeeeldig lett ))
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Ja, hærligheten så like!!! (Måtte jo sjekke siden du nevnte det!) Mine rier var faktisk svakere enn noen av de menssmertene jeg har hatt, så jau...smertestillende og varmeflaske! Å drikke alkohol kan også funke.
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Takk for alle tips=) Morfaren er han som holder jenta og han i bakgrunnen er sambo=) hehe, de er ganske like ja, jeg har et bilde av sambo i lommeboken og det ser heeelt ut som pappa. De har til og med lik jakke...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå