LilleVackreAnna Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Vi har ingen store ferieplaner i sommer, men har bryllupsdag i august, og jeg har begynt å tenke på at det hadde vært fint med "en siste tur" bare oss to, før baby kommer i oktober! Har lyst til å finne på noe koslig, men mannen min er ikke ivrig på å dra langt sørover i varmen, og det er ikke jeg heller akkurat i år! Har dere noen gode forslag?? Ei uke, eller bare 3-4-5 dager kanskje. En tur som passer når jeg har 2 mnd igjen til termin!
MorLykkelig Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hva med å ta en hyggelig weekend i Praha? Har hørt det er veldig fint der, men har ikke vært der selv. Hadde tenkt å foreslå Serbia. Var der for noen mnd siden, og hadde det helt topp. Veldig annerledes i forhold til vanlige sydenturer og slikt. Bodde midt på bøgda. Men, siden dere ikke vil ha det så varmt, burde dere nok styre unna. Blir sykt varmt der på sommeren.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Colorline-tur til Kiel kanskje? Spørs litt hvor du bor da? Med båten er dere borte i to netter og kan slappe av å spise og "sove" når det måtte passe dere. I tillegg får dere noen få timer til å kikke litt i Kiel. Spis god middag i a la carte restauranten og kos dere. De har spa og vannland der også, så dere kan jo spandere på dere noe velvære også. Fotpleie hvis de har kanskje?
marien - FØDEKLAR! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Må nok si meg enig med Mor Lykkelig. Praha er en helt fantastisk by. Vi var der på vår første (og foreløpig eneste) skikkelige kjærestetur for 2 år siden. Vi hadde 4 herlige dager uten barn, de var trygt plassert hos mormor og morfar:) Mye å se på, spa, konserter m.m. Anbefales på det sterkeste. Vi lever enda på den turen. Deilig å være litt "nyforelsket" igjen:)
LilleVackreAnna Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Ja, båt var en kjempegod ide!! Det må jo være den optimale gravid-ferieturen;) Avslappende og litt moro, med god mat++ Skal sjekke ut mer på det, tusen takk! Ellers høres Serbia supert ut, vi har snakka om det og Kroatia før, men det må nok bli en gang seinere, på våren eller høsten;)
ninanja Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Båt til København er bedre enn til Kiel, synes jeg. Da kan dere være i Køben noen dager og bo på hotell. Køben er en veldig koselig by, og det kan man ikke akkurat si om Kiel ... Stockholm og Helsinki er også å anbefale, men da må man fly.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 På Kiel-tur får man kost seg mer på båten, og til Køben blir det mer tråkking i byen dersom man ønsker å bli der et par netter. Er enig i at Køben er finere som by enn Kiel, men som nesten høygravid så ville i alle fall jeg valgt Kiel-båten.
Maaaamy. Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Jeg likte Edinburg bedre enn Praha... Det var en lett by å finne frem i, koselig å vandre rundt litt, ta seg et stopp her og ett der... Spise god mat osv osv... Men nå var jeg jo mye yngre også da, når jeg var i Praha. Kanskje jeg hadde likt det bedre nå om jeg hadde reist tilbake dit nå. Men først skal jeg tilbake til Edinburg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå