Julispire! Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Sender ut et nødrop om hjelp her jeg.. Er bedt i utdrikkningslag til ei, jeg kjenner ikke henne veldig godt, men er bedt pga at våre samboere/hennes forlovede er gode venner. Ble bedt om å kjøpe en liten ting til henne, som ville få henne til å skjønne at tingen var fra meg, og slik at hun kommer på historien bak.. Men, vi har ingen slike "historier" bak oss! Har jo kjent henne så kort stund, og har aldri funnet på noe spesielt med henne.. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Hjeelp!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hei, var i utdrikningslag i helgen med samme lek. Nå hadde jeg endel ideer, men var mange forskjellige varianter. Har dere gjort noe sammen i det hele tatt? Hyttetur, helgetur, pleier dere kanskje å dra ut med båt, grille i hagen, noe sånt? Vi var 16 stk og det var jammen meg ikke så mange hun gjettet, så denne leken er ikke helt enkel.
ninanja Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Da hadde jeg kjøpt noe som fikk tankene hennes over på gubbene deres. En eller annen link til noe de har sammen. Kanskje en fiskesluk eller fotballkort eller noe?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hvis du er gravid, så kan du kanskje gi noe tåteflaske, smokk, bleie som hint om at det er deg, og at du går foran i rekken når hun blir gravid.... Blir jo ikke helt riktig slik det var tenkt men vanskelig hvis dere ikke har noen historie sammen.. Men har vært med på den leken selv, og den er veldig kjekk:)
Herkules Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Jeg gjettet mine venninner når jeg ble drukket ut:) De hadde tenkt litt forskjellig og noen hadde noe knyttet til en hendelse andre ting som minnet om dem og meg. Tenkte også på noe gutta gjør spiller de fotball gi en fotbll eller noe liksom, men var god ide det med babyting også.Eller er det noe annet som er typisk deg?
temine Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg var og i utdrikkingslag til ei jeg ikke kjenner noe godt. Endte med å kjøpe tre nydelige søte hvite lommetørklær til henne jeg. Ikke fordi det minner henne om meg, men fordi jeg tenkte jeg kunne kjøpe noe hun kunne ha bruk for å ha i veska når hun giftet seg:)
berta Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Du kan alltids kjøpe en flaske vin også Det fikk jeg av noen når jeg skulle gjette på mitt utdrikkingslag.. Ikke så lett å finne ut hvem det var fra da, men kjekt med vin ;-) Bruker dere f.eks spille noen spill sammen, kort ?? Bruker dere å snacks når dere møtest, kan du kjøpe en smågodtpose...
ikø29 Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Kanskje et bilde av samboeren din?! Det er det som virker til å være linken mellom dere ;-)
Julispire! Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2008 Tusen takk for alle svarene! Dere er så hjelpsomme her inne! Tror kanskje det blir til at jeg kjøper noe som minner henne om meg, en spesiell type film, så jeg kjøper kansje en DVD til henne.. Blir ikke noen historie bak det da, men tror hun vil gjette at det er fra meg.. Og det er kansje fint å stresse ned med en god film midt i bryllupsplanleggingen?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå