Gå til innhold

Hvilke fritidsaktiviteter tror dere våre søte små kommer til å ha?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråd på skravlesiden...

 

Her blir det iallefall Buekorps! Tradisjon i O.s familie, men Magnus kan velge hvilket buekorps han vil, så lenge det er Nordnæs, og trives han ikke kan han slutte etter de første 10 årene ;-P

Heldigvis ikke helt seriøst sagt!!!!

 

Også er han jo veldig glad i ball da. O mener han er fotballspiller, men jeg synes han har en flott kaste arm så tenker liksom litt håndball jeg da...

 

Jeg har og lyst at han skal begynne på svømmekurs, for det har jeg hatt så glede av oppgjennom....

 

Ellers så styres det vel mye av kamerater fremover, blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det båt båt og atter båt det går i... så kanskje som far sin.. seiling/vann aktiviteter... Ellers så måtte det kanskje være noe løping, for det går jammen unna på de små bena nedover gata om dagen...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på fotball her også - som keeper! Han har et utrolig bra utspark på ballen!

 

Om et par år skal han begynne på allidrett/barneturn. Musikkorps skal vi prøve å styre unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til at hun skal begynne med dans eller turn for å få god kroppskontroll, men tenker at hun ikke skal begynne på noe før hun virkelig begynner å mase selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ball er stas her. Så det spørs om han ikke følger i Emma og Kristoffer sine fotspor og begynner på fotball han også. Lurer litt på om han ikke kommer til å spille et instrument også. Spørs om han ikke er litt musikalsk.. i motsetning til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mulig Linea begynner med musikk også. Nå er trommer stas, men den fasen håper vi går over. Ellers så sitter hun mye ved pianoet og spiller Poffa Pat! ;) Også synger hun hele dagen. Drømmen min er at barna skal finne seg en idrett og et instrument som de vil drive med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emily går på babysvøm enda og koser seg veldig med det. Hun kaster seg uti og er veldig trygg i vannet. Jeg har jo begynt å bekymre meg for russetiden hennes (greit å være ute i god tid!) så jeg håper hun vil lære seg kampsport eller selvforsvar. Da kan hun forsvare seg om det trengs og de lærer disiplin og kroppskontroll. Ellers er jo håndball i familien så det blir stas om hun har lyst til det! Jeg turnet og syntes det var veldig gøy, men der er det endel kroppsfokusering... Et instrument er kjempefint å kunne spille, kanskje vi får "presse" svigers til å kjøpe et piano?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne totalt umusikalske familien skal det vel et under til for at han skal få interesse for musikk, selv om han står og digger itl musikk nå da:)

 

Han har en ekstrem styrke i kastene sine så håndballspiller er ikke utenkelig .

Han har jo tross alt en en farmor som har spilt på landslaget.

 

Med en farfar som er Rosenborgsuporter og en nabo som har spilt på landslaget i fotball og med 3 fotballgale sønner så vil nok fotball være noe han blir eksponert for.

Selv så legger han ballen ned og sier sparke ball og langer til, så helt klart anlegg for det også.

 

Mormoren har lovet å ta ham med på klatring for det driver hun med og han går for øyeblikket under navnet Klatremus så også her ser vi talent:)

 

RETT og slett et multitalent med andre ord hihi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garantert korps! :o) jeg er jo korpsdirigent så, må vel "tvinge" på han det :) hehe.. neida, men prøve det skal han få lov til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...