schackt Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 hvor mye sover nyfödte gjennomsnittlig? min lille tass har sovet nesten i hele dag, må vekke han for å få lettet trykket i puppen....og da holde han i live imens han suger. han hadde fine gulsot-resultater......
*LilleTroll + spira Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 "alt" er normalt med tanke på soving.. noen sover 23 timer i døgnet, mens andre sover halvparten..Ikke stress med det. Så lenge han legger fint på seg og er tilfreds får du benytte sjansen til å slappe av litt selv og mens lillegutt sover!
vimsa;) Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 min lille tulle sov også for det meste de første par ukene. Fikk beskjed om å vekke henne ivertfall hver tredje time å legge henne til puppen sånn i starten for å forsikre meg om at hun fikk nok mat. gjerne kle av henne litt under måltidet , da babyer gjerne holder seg litt mer våkne når de er litt kjølige. Veide henne kort tid etter hjemkomst for å sjekke at hun spiste tilstrekkelig. Foruten at en må passe på at de får i seg nok mat var det bare bra at de små får sove ut etter fødselen fikk jeg beskjed av helsesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå