starfire Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Kunne du ha sett litt på meg? Mensen hoppet plutselig over en måned her, etter å ha vært stabil i hvert fall 4 år, så jeg lurer jo litt på hva som skjer. Har vært hos legen og fikk tatt en blodprøve, som var negativ. (to negative tester, men siden tr uteble hadde jeg et håp) Lurer jo på når jeg blir gravid. Hvor mange barn vi får og om vi kommer til å gifte oss. Hadde blitt kjempeglad dersom noen hadde tid å se litt. Min f.dato 15.03.1976 Hans 06.05.1973 Klem fra meg...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Hei får ikke opp at du er gravid nå i allefall.Mulig du blir det til høsten.Aug/sept..Føler fakstisk 4 barn på dere.Har en av dere ei jente fra før av?ser ei lite tulle her. Giftemål blir rundt 2011
starfire Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2008 Hei Aurora, Og tuden takk! Jeg er nok ikke gravid nå, nei, selv om tr hoppet over en måned og ser ut til å surre litt denne måneden også. Nei, ingen av oss har barn fra før, men jeg hadde en spontanabort for noen år siden. Kanskje det er hun du ser? 4 barn?!?! *sukk* Hvorfor er det sånn i vårt forhold at det alltid er han som får rett? *ler* Jeg vil ha to, han fire... kanskje han får "viljen" sin likevel, selv om jeg har sagt vi kan treffes på midten og si tre. Ser du tvillinger? Min klarsynte mor mener jeg vil få tvillinger. Kanskje hun har rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå