Inechris Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Skal på ferie til Fredrikstad og lurer på om noen har noen gode fotografer/fotostudio å anbefale enten i Fredrikstad eller Sarpsborg? På forhånd tusen takk
blomst Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 I Sarpsborg kan jeg anbefale Studio S. Vi har tatt bilder av god gutten der, veldig fine.
Mintbolle Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har blitt anbefalt Fredrikstadfotografene. Har en veninne som var kjempefornøyd der.
Snilse Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Fame i sarp er kjempe flinke. Fredrikstadfotografene er også veldig flinke. En billigere utgave av fame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå