Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hva kan vi kjøpe i bursdagsgave til sønnen vår? Blir 1 år neste uke og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe:p Kom med forslag til meg a
desemberjenta06+spire Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Gåbil Gåvogn Megablocks (litt større enn duplo) Klær Cder Barneservise Smykke, armbånd Ole Brumm - http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=SMAABOER&GroupId=SMAABOER&PageNo=1&ProductId=615175 Jenta mi fikk den Ole Brumm bamsen som snakker til sin bursdag, den er veldig populær !
mamman til to gutter Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Sandkasse Huske Sykkelvogn/sykkelsete Duplo Noen av ønskene er vel mer ting som besteforeldre kan kjøpe, men det er hvertfall de tingene vi har funnet ut at sønnen vår "ønsker seg" i 1årsgave:-)
DoubleTrouble Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Vi har tvillinger som blir 1år neste uke og de skal få Bergans barnehagesekker til mammaen og pappaen sin:))))
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 duplo vil jeg anbefalle!!!! mini her syns det er helt topp å leke med!! han fikk den i 1 års dagen sin... skjønner jo ikke så mye av å bygge så mye, men han setter sammen klosser og leker med "bilene" som følger med.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå