Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei..syns 11 år var litt for ungt i...var mange hetfige scener der

Skrevet

Joda..... er mange heftige scener i Cæsar som sendes kl 18.00 også. Hun liker bl.a. Frustrerte Fruer.....

Skrevet

Hadde ikke latt henne se cæsar eller frustrerte fruer heller jeg da, men det er meg.

Skrevet

jeg ser vel ikke akkurat på sex and the city som en barnefilm...

Så jeg tror ikke det. Men nå har jeg ingen potensiell 10-åring å ta med heller, og det er jo individuelle forskjeller på de og.

Skrevet

10 åringen her en nok mere mentalt 12 enn 10.....

Skrevet

dersom hun har sett på serien og liker den så ser jeg ikke at det er noe verre å ta henne med på kino. Du kjenner henne best.

Skrevet

Hun har aldri sett serien på TV.... hun ser ikke på Cæsar heller, det var mere et eksempel på hva som faktisk går på Tv i beste barnetv tid:) Frustrerte Fruer derimot har hun sett på de siste 2 mnd og synes det er superspennende.

Skrevet

Jeg har en moden 10 åring, men vil helst ikke at hun skal Frustrerte fruer eller andre serier som egentlig er for voksne. Derfor ville jeg prøvd å styre unna filmen også, uten at jeg vet hvordan den er. Dette rett og slett fordi hennes alder tilsier at hun fortsatt er et barn, som ikke trenger å se underholdning ment for eldre ungdom/voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...