Gå til innhold

Trenger noen oppmuntrende ord....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et svangerskap med mange kynnere, tok de seg plutselig opp og ble lengre og sterkere på søndag som var, etterfulgt av tak i ryggen.. Da de ikke hadde gitt seg i kveld bestemte jeg meg for å ta en liten telefon til føden for å høre hva som skjer og om jeg behøver være bekymret.. Jordmor på telefon sa da at dette kunne være to ting.. Enten et tegn på at jeg behøver hvile, da som i sengeleie.. Jeg skulle først prøve hjemme, og hvis det ikke ble bedre eller eventuelt verre må jeg legges inn.. :/ Eller det kan være urinveisinfeksjon eller en annen infeksjon der nede.. så først skal jeg til lege i morgen for å sjekke for urinveisinfeksjon, og hvis det er det, kan det være det som gjør at det blir kontraksjoner.. Sitter her nå og krysser alle fingre og tær for at det er det siste alternativet.. men da jeg ikke har hatt tegn til dette er jeg redd for å havne i sengeleie.. har jo enda 3 mnd igjen og en liten gutt på 2 år!:( Trenger virkelig noen oppmuntrende ord nå.. føler meg utrolig forvirra og lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette hørtes trasig ut! Jeg føler virkelig med deg, men skal krysse fingrene for at det skal gå bra i morgen.

Masse lykke til!

Skrevet

Høres trasig ut ja, men fatt mot. Jeg ble lagt i sengeleie fra jeg var 19 uker. Får lov til å bevege meg litt mer nå, men mesteparten av dagen skal jeg ligge:)

Jeg er ennå bare i uke 22 og har laaang vei igjen, og JA det er dritt kjedelig å måtte ligge hele tiden,men man kommer seg igjennom det:)

Lykke til!

Håper det ordner seg for deg:)

Skrevet

Kjenner meg igjen! Siste svangerskap hadde jeg også mange kynnere som etterhvert påvirket livmorhalsen, så da de kom denne gangen, var jeg veldig forsiktig. Siste onsdag (22+6) ble de så innmari vondt, og hadde varte hele dagen lang i 4 dager, at jeg ringte til føden og fikk beskjed om å komme ned.

Visste seg at jeg hadde KRAFTIG urinveisinfeksjon og INGEN symptomer i det hele tatt! Bare kynnere. Etter nesten én uke på antibiotica, har jeg nå "normale" kynnere igjen, selv om jeg synes det er mye og er veldig slitsomt, men ikke så vonde som de forrige uke.

Så det kan hende du får samme beskjed, vi krysser fingrene. Enig med at det er kjedelig å bli sengeliggende, det måtte jeg siste gang. Eneste bra var at jeg fikk lest veldig mange bøker og fikk tid til å bli ferdig med mange broderier.

Skrevet

takk takk:) hjalp litt på ihvertfall.. har det ikke så bra nå, straks jeg reiser meg opp/setter meg opp begynner kynnerne.. ekkelt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...