lmb30 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Lillejenta mi på 3 mnd er syk i dag. Hun har feber og gråter nesten hele tiden. Tenkte jeg skulle gi henne en stikkpille til natten, men det eneste jeg har er 125g. Det står 10-15 kg på den, men jenta mi veier ikke mere enn 5,5 kg. Trodde ikke man fikk mindre enn 125g.. Er det farlig å gi den da???
boble <3 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Finnes en som er beregnet for 0-4mnd (husker ikke vekt desverre) Hva med å ta en tlf til legevakten å høre hva de sier? God bedring til jenta di.
Musemor med tre søte små Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 For 0-4 mnd er det 60 mg så du kan jo dele 125 mg pillen i to og gi den ene delen
mummy2boys Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 nei, for all del - ikke del stikkpillen i to!!!!! ring legevakta du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå