Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta mi på 3 mnd er syk i dag. Hun har feber og gråter nesten hele tiden. Tenkte jeg skulle gi henne en stikkpille til natten, men det eneste jeg har er 125g. Det står 10-15 kg på den, men jenta mi veier ikke mere enn 5,5 kg. Trodde ikke man fikk mindre enn 125g.. Er det farlig å gi den da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes en som er beregnet for 0-4mnd (husker ikke vekt desverre) Hva med å ta en tlf til legevakten å høre hva de sier? God bedring til jenta di.

Skrevet

For 0-4 mnd er det 60 mg så du kan jo dele 125 mg pillen i to og gi den ene delen

Skrevet

nei, for all del - ikke del stikkpillen i to!!!!! ring legevakta du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...