Gå til innhold

Medias dekning av ting som egentlig ikke er interessant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over det før, men media dekker enkelte ting veldig intenst selv om det ikke er interessant for allmenheten. I helgen brant huset til venninnen min helt ned til grunnen. Ingen ble skadet, men de mistet alt bortsett fra klærne de hadde på seg. Og lokalavisen her har dekket denne saken ekstremt nøye. De kom opp å filmet huset som sakte brant opp, og til og med idag, 3 døgn etter) så kan man se denne videoen på nettet. I tillegg har de en bildeserie på 7 bilder der man også kan se ødeleggelsene. Så nå har jeg begynt å tenke, hvorfor er det at noen mister alt de eier og har så interessant at man sender et filmteam og fotograf opp til skogen midt på natta? Hadde det ikke holdt med at det stod at et hus brant ned og kansje 1 bilde? Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger er det ikke noe annet å skrive om....

For meg vil en slik historie gi meg en vekker. Jeg vil kanskje gå en ekstra runde i huset før jeg legger meg og se etter brennende stearinlys, eller sjekke om brannvarselen funker. Så jeg er glad slike historier er ute i media - når de først oppstår da.

Skrevet

Ja, tenk på de som mistet huset sitt da. Hver gang familien går inn på siden til lokalavisen så ser du film av huset som brenner. Skjønner ikke helt av man trenger å vise en film av det jeg men. Må da være noe annet de kan skrive om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...