nurket4a Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Fikk reklame i posten i dag og der hadde de et på tilbud på coop. Har så lyst på¨... Det er et Nikon D40 kit. Noen som vet noe om dette eller vet om et sted jeg kan sjekke ut slike kamera?
badass_suburban-mom Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=361783 Voila!(eller åssen det nå skrives)
mamma'n til knerten Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 www.akam.no har vel også endel tester
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Se på lefdal.com eller elkjøp.no for å sammenligne ulike modeller. Eller dinside.no for tester
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Hvis du ønsker "personlige anbefalinger" så er min: løp og kjøp. Vi er strålende fornøyde med vårt Nikon D40.
enpå3ogenpå1 Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Vi har alltid sverget til Nikon og kjøpte oss et D80 når vi fikk barn. Og vi er super fornøyd. Det er bedre "motor" i det enn i D40. Og koster ikke så veldig mye mer. Så jeg vil anbefale deg det. Vi kjøpte vårt på japanfoto for ca 8000,- og det var inkludert minnekort OG en sånn idiot forsikring som gjelder i 5 år. Får nytt kamera hvis det går i bakken osv.
2hærligegutter Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Nikon i d40 er et supert kamera, hvis du ikke er veldig avansert fotograf er dette et kjempe fint speilrefleks kamera, enkelt å bruke og avansert på samme tid. Har bra oppløsning. En vanlig hobby fotograf trenger ikke det dyreste og beste, du får kjempe fine bilder med dette, du vil antaglig bruke mest vanlig automatisk innstillinger, men du har kvaliteten, og du har muligheten til å kjøre manuelle blender/lukker hastighet og du kan stille iso manuelt. Vi kikket på dette kamera når vi kjøpte vårt canon eos 400D, vi gikk for canon siden vi har hatt dette tidligere, med neg. film, og har da endel utstyr som vi kam bruke. Nikon I D40 og canon eos 400D er tilsvarende kamera, vi er super fornøyd med vårt canon kamera. Og er det et bra tilbud hadde ikke jeg hvert i tvil, løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå