Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Huff,ikke lenge siden vi fant ut at vi venter nr.3,og var litt sånn,skal skal ikke..Så bestemte vi oss for og beholde,og mamma syntes det var best og ta abort... Ble så trist!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 da sier jeg som karius og baktus;ikke gjør som morra di sier!!!Er vel ikke hun som skal bestemme det,er ikke hun som skal ta seg av barna heller vel?!Så frekkt å si sånn da..
Kjukka Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Seriøst? Sa mora di det... ?!?! Herregud, hadde blitt møkksint om mora mi sa noe slikt til meg, har verken hun eller noen andre noe med med. Er en sak mellom meg og faren til barnet, og jeg forventer at mora mi skal støtte meg i slike situasjoner, uansett hva jeg velger å gjøre.
Mamma til snart 4 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Nå kommer det noe stygge ord her. . . .. Jeg kunne bedd henne dratt til helvete!! å si noe så er såå nedvergende, å når dere har bestemt dere så har hun ingenting hun skulle sagt! fy søren altså. . .
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Jaja, det sa mora mi også, men bare kutt kontakten med henne en periode og lat som om hun ikke vil få treffe barnebarnet sitt, så skal du nok se at pipa får en helt annen lyd. Og tro meg, hun kommer til å grine av skam over at hun i det hele tatt presterte å SI det der når hun til slutt får se den nye babyen. Lykke til!
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Dette har moren din ingenting med. KJenner jeg blir forbanna på personer som råder andre til å ta abort.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Kunne til en viss grad skjønt det hvis du var 16 og hadde blitt gravid med en tilfeldig fyr på byen, men hvis dette er deres 3. barn så skulle man tro dere er i et stabilt og godt forhold, og da klarer dere vel å takle et barn til, selv om det ikke var planlagt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jeg var 16 da je ble gravid, men moren min ville absolutt ikke jeg skulle ta abort, hun frarådet meg sterkt til å gjøre det...og glad er jeg for det den dag i dag:) Hvorfor mente hun det var best du tok abort?
3troll Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 For det første...Det ha ikke moren din noe som helst med.Pleier hun å sitte barnevakt eller?? Så vil jeg bare fortelle om oss,som også fikk litt sjokk da jeg ble gravid med nr.3. Og det innenfor 4 år.Vi er IKKE så heldig at vi har mødrene våre i live.Derfor visste vi det ville bli tøft.Men vi bestemte oss for at dette skulle vi klare.Og vi har ike angret,Han er godklumpen i familien,og barna har så mye glede av hverandre.Håper moren din forandrer mening.Og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Din mor har ingen rett til og si at du skal ta abort!! det er så stygt gjort!! Og jeg skjønner at du ble lei deg. Det er noe av det såreste en mor kan si. Min egen mor rådet meg til det da jeg fikk barn som 18åring, og jeg kuttet kontakten med henne. Noen mnd etterpå kom hun krypende og ba om tilgivelse, og at hun hadde vært så dum osv. jeg tok henne inn i livet mitt. men vi har ikke helt det samme forholdet som før, men hennes tap. Jeg har det superfint med min sønn, og nå har han fått en lillebror.. Jeg er fortsatt sammen med barnefaren.. Noe ifølge min mor aldri kom til og vare, vi fikk ikke engang bar utdannelser osv.. men det har vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå