Gå til innhold

Dere som har to tette og har tatt keisersnitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte eldstemann? Klarte dere å organisere det slik at dere ikke løftet eldste på 5 uker? Da tenker jeg at eldste er rundt 12-18mnd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

16 måneder mellom mine. jeg løftet litt på eldstemann sikkert under en uke etter ks.. hadde ikke lov, men bare måtte. siden jeg var så mye alene med de. formen var fin og jeg var ikke sånn helt gåan i kroppen. det gikk over all forventning. jeg var i god form under begge svangerskapene så det hjalp vel litt på recovery tiden

Skrevet

Jeg tror jeg ventet ca 2 uker. Fikk eldste til å krabbe opp på stellebordet osv selv.

Jeg fikk problemer med begge sårene, så jeg måtte ta det helt med ro..

Skrevet

Man får jo ikke lov til å løfte tyngre enn babyen i 6 uker, men det lar seg sjelden gjøre for folk med barn fra før, tror jeg. Vi har ei på 2 år, og jeg tok ks for 4 uker siden. Begynte vel så vidt å løfte eldsta etter en uke, for da føltes det greit i magen og såret. Etter det har det bare blitt mer og mer. Sambo fikk kun tatt en uke permisjon, så jeg har måttet klare meg mye selv. Da må det bare bli mye løfting. Har gått greit så langt i hvertfall, men jeg prøver å gjøre det kun når jeg må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...