mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 syns du man fortsatt kan gå med det?
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg syntes det er ut! Jeg hadde ikke tatt dem på. Men det kommer også litt ann på hvor gammel du er:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Åh herregud det er det siste jeg ville ha gått med nå i 2008. Regner med at det er de flytebryggene du snakker om? Veeeel jeg syntes de er grådig stygge, og jeg fatter ikke at de har vært så populære...
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Grunnen til at jeg spør er at jeg syns de er gode å gå i, men det er jo lenge siden jeg har brukt de da. Og så rydda jeg i skapet i dag og lurte på om jeg skulle hive de på loftet eller ikke?
Kjukka Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 De har vel vært ut de siste 5 åra. Husker jeg kasta mine rett etter jeg ble sammen med samboeren, og vi har vært sammen i 5 år til jul... Men for all del, du kan sikkert gå med dem, men om du er ekstremt opptatt av hva som er "in" eller "ut", så kan du ikke gå med dem
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Hehe, det slo meg akkurat at det ikke er lenge til at de som var født det året jeg slet ut mine buffaloer skal konfirmere seg...;-) Definitivt ut.
Minnie Mom Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Det er så uuut... ) Jeg hadde også, har aldri eid så dyre sko i hele mitt liv, hverken før eller etter. Men nå kunne jeg aldri tenkt meg å bruke de. De gikk i søpla for noen år siden gitt... )
FuriLaks Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 *mimre mimre* Jeg hadde seks par jeg! haha. Freak. Men selv om jeg ser tilbake på den tiden med litt sommerfugler i magen og et drømmende smil (jeg overdriver, hvis ingen skjønte det) , så kunne det ikke falle meg inn å gå med de skoene nå. Helt grusomt. Nå. Selv om jeg elsket de en gang i tiden!
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2008 Men hvorfor kaste de da, de er jo klenodier, he,he.... ;o) Men mine går på loftet ihvertfall, så kanskje jeg kan bruke de neste gang jeg blir bedt på bad taste party. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå