jojipoppa Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 fjor tjente jeg bare 65000, betalte litt over 6000 i skatt... Sto i selvangivelsen at jeg kom til å få igjen 1500 ca, men så gjorde jeg endringer, sto blant annet i skatteklasse 1, men er i 2, så endret den, og la til opplysninger om utgifter til bhg på ca 22000... Så nå trodde jeg at jeg skulle få igjen alt jeg hadde betalt i skatt, men fikk skatteoppgjøret i dag og der står den samme summen som i selvangivelsen, kan det være riktig når jeg har gjort så mange endringer, skulle tro det med at jeg endret skatteklasse til enslig forsørger ville utgjøre mye mer... Jeg har samboer, men skattekontoret sa jo at jeg kom til å ligge i skatteklasse 2 helt til jeg gifter meg eller får barn med samboer.. Noen som kan forklare meg dette? I tilleg står det oppført at jeg har en formue, noe jeg ikke har, samboer har, men regnes jeg ikke som enslig forsørger da?
mai mammaen til to Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 kan nok ikke hjelpe deg. men fikk du pengene i dag? eller bare informasjonen om hva du får`
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Du skal i hvertfall ha igjen for bhg-utgiftene... Det andre vet jeg dessverre ikke noe om.
jojipoppa Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Bare fått informasjonen på altinn.no, fikk sms om at det var klart i dag. Får ingenting igjen for barnehageutgiftene, syns dette virker rart jeg...Jaja, jeg som hadde gledet meg til å ha litt ekstra penger for en gangs skyld...
Pysa Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 mulig det har skjedd en glipp, og at de ikke har registrert at du har levert? uansett kan du klage og få ordnet opp i sakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå