Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har hatt 3 sa, så jeg har vært veldig påpasselig med koffein. Har hørt at det ikke er bra. Men hva med kaffe vanilla? Er det mye koffein i det? Står ikke noe på pakka, og jeg har så lyst på en kopp. Nå er jeg 30+1.
mamarama og lille banan Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 det er vel ikke noe farlig å drikke kaffe i små mengder men på grunn av koffeinet du bør ikke drikke mer en et par kopper kaffe, 3-4 kopper te, eller en liter cola om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå