Gå til innhold

**C** (nicket)...

Solskinnsbolla & solstrålene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for bra svar i hårfargingsinnlegget mitt! :)

Jeg har min naturlige farge nå. Var naturlig lys før, men har blitt mørkere og mørkere med årene. Tror frisøren min kalte fargen kommunebrun eller noe en gang. Sier det deg noe, eller er jeg helt på bærtur?

Bør jeg da evt farge det lyst? Har vurdert å ta lyse striper, men får jeg kjøpt dette og gjort det på egenhånd? Er det vanskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

Skrevet

Hei hei. Her var jeg. Jada skjønner hva farge du har. Det som blir finest er faktisk lyse striper. Hvis du kliner i lysningsfarge er det lett for at det blir ujevnt. Blir gjerne lysere i bunnen på grunn av varmen fra hodebunn. Du får tak i pakker med striper som inneholder hette og nål og alt du trenger. Ikke vanskelig det. Bare tre på deg hetta, pass på at den sitter stramt til hodet, ta nålen og dra ut tynne striper. Pass på at du drar ut masse hvis du vil bli ganske lys. Smør i. Pass på at du ikke samler alt sammen i en tull når du har smurt i, det trenger luft, ellers kan det bli veldig varmt og du kan brenne håret. Ellers så skulle det være veldig enkelt og greit det altså. Håper du ble litt klokere. (Jeg har kjøpt på ultra faktisk, en pakke som heter ultra blonde, får sikkert tak i på parfymeriet også. Veldig fin den. inneholder 2 poser bleking, vannstoff, hette, nål, og sånn til å blande i.) :-)

Skrevet

Tuuusen takk for svar!

Da går jeg for det! Ut å kjøpe i morra. :)

Ha en fortsatt fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...