Gå til innhold

Er dette teit og utgått på dato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være toastmaster i et bryllup i sommer. Tenkte å få tak i en kjevle og få påmalt navn og dato og sende denne rundt slik at alle gjestene kan skrive på navnet sitt. Opplevde dette i et bryllup i 1994. Er dette litt utgått på dato nå eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er kjekt med et sånt minne jeg.. Vi var i bryllup ifjor og da ble det sendt rundt en bok som alle gjestene skrev noen ord i...Det tror jeg at jeg vil ønske meg til mitt bryllup;)

Lykke til som toastmaster ;)

Skrevet

Koselig :) Hadde satt pris paa noe slikt selv :)

Skrevet

det har mamma og pappa fra de giftet seg i 1975 :P men den henger da oppe enda den!

Skrevet

var i bryllup for 5 år siden, de hadde den kjevlen, jeg syns det var en gøy ting å gjøre :)

Skrevet

Hva med et fint fat som gjestene kan skrive på - dekorativt og ha på veggen og et koselig minne for brudeparet :)

Skrevet

en fin tanke :) Men man må nesten se an hvordan stil / smak brudeparet har ... er ikke alle som setter pris på en slik ting, en i vår familie fikk en slik å hadde den på veggen , men etter de pusset opp kjøkkenet ble den plutselig veldig " feil " å så litt malplassert ut.

Ett fat var ett bra forslag, på glasmagasinet har de mange i glass som er stilige, men igjen... farger og stil.

En annen ting som kunne vært stilig er jo å sette opp ett videoavlukke, der alle gjestene går inn å sier noen fine ord , sikkert moro å se på mange år etterpå :)

Skrevet

Veldig god ide å få et slikt minne! Helt enig i at du bør se ann stilen til paret. Jeg personlig hadde nok lagt skjevlen i en skuff og derfor satt mer pris på en bok, men hva man vil ha på veggen er jo forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...