Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har vært på Reflex lagerutsalg/sommersalg:-) Kom først kl. 10.00 imorges og da var det fullstendig kaos. Allerede full parkeringsplass (heldigvis bor jeg så nært at jeg kunne gå) og så mange folk at jeg nesten fikk pusteproblemer:-O Men jeg fikk gjort noen kupp likevel. Kjøpte to vårjakker, tre bukser, en lue og en collegegenser til 275,- tilsammen:-D (og jeg som hadde lagt av en vårjakke til jenten min et annet sted, til 550,- :-O Glad jeg kom over disse først, de er nyyydelige:-D) De hadde også tilbud på vogner og bilstoler men jeg orket ikke gå inn på den avdelingen, da det som sagt var kaos. Men jeg gikk bort nå isted, tenkte at det var mindre folk da. Det var riktig:-) Vogn trengte jeg ikke, men storesøster trenger absolutt ny bilstol. Og det hadde de!!!!! Jeg fikk kjøpt Maxi Cosi Rodi som kan brukes helt til de er ferdig med sete, til 1200,- !!! :-D :-D :-D Godt fornøyd med dagen:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Deilig med salg! Morsomt å få masse for pengene! =)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Deilig da man kommer over kupp:) Grattis med alle de nye tingene;)
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Tusen takk, er kjempefornøyd:-) Datteren min er 4,5 år og trengte absolutt nytt sete nå. Bruker fortsatt fempunktssele. Det passer men begynner å bli knapt. Så jeg er kjempefornøyd:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 flotte greier :-) sånt er så digg :-)
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Jepp, dødsdigg;-) Så nå feirer jeg med cola zero:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå