N_79 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er det noen som skal på Eggstockfestivalen på Verftet ikveld? Min søster skal synge der og jeg er så stolt Håper de kommer videre til finalen på torsdag
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hva i alle dager er Eggstockfestivalen? HVA er det og HVOR skal det være?
N_79 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Det er en konkurranse for band og artister på Verftet i Bergen. Igår var det 13 band/artister som spilte og idag er det 14 stk som skal spille. Dommere plukker ut vinnere som får platekontrakt ++ div spillejobber og andre gøye premier Finalen er på torsdag. Så er det publikumspris for de som lager best underholdning også. Det koster 50kr for dagspass og de har brus og ølbar der nede Bra opplegg
N_79 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 PS: Det gikk kjempebra med min søster og de igår... Det synes i alle fall jeg (kjempe stolt storesøster som ikke klarer å være objektiv).. Får ikke vite hvordan det går før etter ikveld, men håper på det beste Ha en strålende dag alle sammen
N_79 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Jippi....de kom videre til finalen ikveld!!! 10 av 27 band/artister kom videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå