Gå til innhold

var hos legen i dag,dere som har hatt brystbetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet kjempedårlig kl 7 å den ene puppen så ut som den skulle sprenge..mamma kom og hjalp meg og legen sa at jeg måtte opp på sykehuset,men akkurat da var jeg så himla dårlig at jeg bare måtte hjem..skal opp på sykehus imorgen å få behandling siden jeg var syk i tillegg til brystbetennelse som det var..så lurer jeg på om noen vet hva behandling dette er ? orket ikke spør legen ville bare ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved brystbetennelse får man antibiotika. Viktig å ta hele kuren. Også viktig å tømme brystet ofte,også om natten. Jeg ammet hele tidn. Min betennelse var pga gule stafliokokker,rett type antibiotika må til,legen bør ta prøve av melken. Jeg hadde max uflaks og fikk i tillegg brystabcess,en verkebyll,men det er sjeldent.

Jeg hadde forøvrig aldri mye feber,men frostrier.

Det står en del info på www.ammehjelpen.no

God bedring. Antibiotika gir heldigvis relativ rask lindring

Skrevet

ok ja jeg fikk antibiotika,men legen tok ingen tester bare kjente..fikk et enormt fryseanfall imorges jeg og.brrr.men tusen takk skal sjekke ammehjelpen

Skrevet

Vet dessverre ikke hva slags behandling du skal få?lurer på hvorfor du måtte på sykehuset....Fikk brystbetennelse selv på søndag og dro på legevakta for hadde 40 i feber og klarte så vidt å stå på bena.Fikk bare antibiotika og dro hjem igjen.Var dårlig i hele går også men er mye bedre i dag:)

God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...