Gå til innhold

ang. Barnebidrag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får minstebidraget fra staten. Har hatt det hele tiden pga faren ikke tjener penger selv, og uansett ikke hadde vært villig til å betale.

Nå mottar jeg kontantstøtte i tre mnd, frem til tulla begynner i barnehage, og nå har jeg fått brev fra NAV om at siden jeg nå mottar 3300,- mer i mnd, så blir bidraget redusert..

Det jeg lurer på er om de har lov til dette, og om dette er vanlig. Noen fler som har opplevd det.?? Det er jo i bunn og grunn barnets penger det er snakk om her, og ikke mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da jeg mottok kontantstøtte så fikk jeg redusert bidrag fra NAV. Sånn er det desverre:(

Skrevet

Seriøst?? Hva er vitsen med å få mere penger om de likevel tar bort en del, så man uansett egentlig ikke har så mye mere??:o

Hvor mye blir det redusert??????

Skrevet

Nå den 11. Så fikk jeg 30 lusne kroner.. Jævla mye å skryte av oiksom...

Skrevet

Så man mister ca en tusenlapp da? Og i realiteten får man egentlig ikke mer enn 2300 mere i måneden pga at barnebidraget reduseres.. Søren så kjipt:(

Skrevet

Da jeg mottok kontantstøtte fikk jeg 960; Da barnet begynte i bhg gikk jeg opp til 1250; og mistet seff kontantstøtten.

Skrevet

Blir litt bekymret jeg nå, jeg har jo regnet med de ekstra pengene framover.. har bare 950 kr ca i bidrag fra før av så om de reduseres har jeg nesten en tusenlapp mindre enn jeg har regnet med utover høsten.. det ødelegger budsjettet litt.. sukk:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...