Gå til innhold

Hvilken sport ser du for deg at barna dine kommer til og starte med?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset blir det nok Judo for alle penga.. hehe.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.. fotball tenker jeg.. :P da pappaen er fotballidiot.. hehe.. selv om han har sagt at hun får nå bestemme selv

Skrevet

Proff skater eller snowboarder, godt i gang:)

Skrevet

sport og sport fru blom, men han kommer til og stå ute sammen en bil døgnet rundt.

verdens beste "barnevakt" her er når jeg åpner ytterdøra og åpner bildøra. da sitter småen på 1 1/2 år og later som han kjører bil helt til jeg tvinger han ut igjen. veldig kjekt når jeg skal lage middag (ser bilen fra kjøkkenet)

Skrevet

Har ei fotballjente her.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hmmm...det må vel bli curling. Satser på å få 2 jenter til så da har jeg et helt curlinglag!:P Så bare pass opp for det islandske curlinglandslaget for damer om 30 år!;-)

Skrevet

FOTBALL!!!!!!!! :o)

Skrevet

Fotball her også:)

Skrevet

Storesøster er veldig fotballinteressert, og lillebror på 17 mnd er på god vei;-)

Utenom det kan det være at jenten min vil begynne på håndball eller turn. Hun har danset nå, men hun er litt for utålmodig til å følge godt nok med, så jeg tror ikke en sånn "disiplinær" sport er helt det rette for henne.

Skrevet

Fotball her også ja:-))

Skrevet

fotball som mor eller tea kwono-do som far

Skrevet

fotball..:) fotball gal pappa

Skrevet

Gjett!! hehe ;)

Regner med det blir ishockey gitt! :)

Skrevet

Han er vedig glad i ball, så kanskje fotball:)

Skrevet

snowboard er hvetrfall bestemt, pappan hennes er rågo` på brett, og hun trer inn i samme sjebne om et par år ( mener han;) hehe), det øver på salto allerede,,,, ellers synes jeg kanskje hun kunne godt på noe dans av noe slag jeg da- jazzballet eller noe sånt:)

Skrevet

Har utrolig lyst at de skal begynne med en østlig kampsport, men regner med pappaen kommer til å insitere på forball. Liker det ikke helt, fotball har så mange skader med seg, men, men...

Skrevet

Veldig mange unger her i gaten driver med Tae Kwan Do, så kanskje det..? Ellers er vel fotball det mest sannsynlige ;-)

De skal få bestemme helt selv.

Skrevet

Eldstemann tror jeg begynner med fotball fordi han elsker å sparke ball og boksing fordi han av og til vil bokse meg. minstemann vet jeg ikke ennå

Skrevet

og selvsagt tror jeg begge guttene vil drive med snowboard eller noe alpingreier, når vi har Hafjell rett i nærheten så tar jeg det som en selvfølge at de vil gjøre det.

Skrevet

barna skal få velge selv :) men de begynner vel kanskje med noen av hobbyene til oss voksne? fotball, ridning eller skyting for det er de stadig vekk med på..... snuppa er i alle fall engasjert nå :)

Skrevet

Fotball og Innebandy som sin mor (håper jeg da....)

Skrevet

Tror nok at ho vil prøve alt mulig, og ende opp med ingen av delene...

Skrevet

Blir forhåpentligvis taekwondo, slik som jeg trener og som pappane drev med tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...