-vivvi- Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei:) Jeg er i dag 39+2 og er DØDSSLITEN! Har siden kl. 09.00 i mårrest gått med regelmessige kynnere med alt fra 8 til 20 minutters mellomrom! Jeg har vært mye plaget med menssmerter samt kynnere helt siden uke 19, så er rimelig sikker på at det ikke er riene som har startet... De tar seg ikke opp i styrke, men er som sagt ganske regelmessige og endrer seg ikke om jeg endrer stilling!(Heller ikke de mest smertefulle) Men er uansett helt utslitt akkurat nå, pga dette og ingen nattesøvn den siste uka! Er førstegangsfødende og har vært forsiktig med bruk av medisiner i sv.skapet, men lurer på om det hjelper å ta en Paracet? Eller finnes det noen kjerringråd mot kynnere... Skjønner jo at dette mest sannsynligvis er helt normalt nå mot slutten, men vil bare veldig gjerne få slappe av og kanskje få et par timers søvn... Huff, dette ble jo en hel bok, men alt av råd mottas med stor takk:)
¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg fikk beskjed av fødeavdelingen om å ta to Paracet, altså 1 gram, dersom kynnerne ikke gav seg. Dette kunne jeg visstnok gjøre opptil fire ganger i løpet av døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå