Gå til innhold

Mensen, sex og lukt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjer alltid rett før vi har sex når jeg har mensen. men likevel føler jeg det lukter "menslukt". er dette normalt, eller er det kun meg? vi har sex flere ganger for dagen, siden jeg blør i 8-10 dager er det uaktuelt å ikke ha sex under mensperioden. så lenge klarer vi ikke å holde oss borte fra hverandre. han har aldri klaget, men jeg lurer på om alle har en slik spes mens lukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter jo blod. Og på slutten når blodet blir brunt lukter det litt "gammelt" blod.

Skrevet

Mensblod lukter ikke bare blod, nei. Det lukter ufattelig vemmelig. Jeg klarer nesten ikke gå på do på jobb etter at noen har vært der inne og skiftet bind eller tampong. Det sitter omtrent i veggene - blir halvkvalm bare jeg tenker på det..

Skrevet

Huff, lukter det virkelig så ille?! Tydelig at jeg har glemt hvordan det er å ha mensen, etter å ha vært gravid i 9 mnd....:)

Skrevet

Min engelske eks var helt gira på å ha sex når jeg hadde mensen. Han syntes det var supersexy og veldig veldig intimt..

Han klagde aldri over lukta, men jeg dusja alltid både rett før sex og rett etter, om vi ikke hadde sex i dusjen da.

Skrevet

Ja, det lukter virkelig så ille:) Men så er jeg også gravid da, og har kanskje litt oversensitiv nese for tiden, hehe.

Selv har jeg aldri klart å ha sex på de "verste" dagene av mensen, ganske enkelt pgs lukten. Supersexy vil jeg IKKE kalle det, nei..

Skrevet

Blir det ikke blodete i senga da? hehe. Det hadde det iallefall blitt om jeg og min samboer hadde hatt sex under min mens. Blør mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...