Gå til innhold

Et litt pinlig spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 uker på vei... Og jeg og min kjære har sex som aldri før...Men, rett etter at jeg har fått orgasme får jeg helt vanvittig vondt nederst i magen,(livmoren) kjennes ut som menssmertet ganget med 10!! Fryktet første gang at jeg skulle abortere... Er det noen andre som opplever dette?? Bør jeg kontakte lege??... Dette er første gang for meg så er ganske grønn på noen områder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse smertene har jeg også. Er det ikke livmoren som utvider seg da? Jeg vet ikke, kan bare svare for meg selv, men jeg har ikke abortert pga disse stikkene.. Nå kjennes det av og til ut som jeg skal ha mensen.. Vondt i korsryggen og området rundt og fremme. Er helt normalt sa jordmor.. Jeg er i uke 18.. kanskje du kan bestille deg en time hos jordmor og spørre om ting du lurer på?

Skrevet

Godt å høre at andre også opplever slikt.. Skal til legen om tre uker, ettersom jeg er lenger på vei da. Så kan høre da. Så lenge det ikke er farlig holder det for meg. Takk=)

Skrevet

Det er bare sunt : ) Livmora bare trener seg til senere. Det er sikkert bare kynnere.

Skrevet

jeg er 35 uker nå, (snart klar!) og i begynnelsen hadde jeg vanvittig vondt i magen lenge... visste ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 3 mnd på vei, så jeg trodde det var mensensmerter (litt dum ja...:P) var hverfall ikke noe farlig! Alt har gått helt fint, og jeg har aldri blødd noe heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...