Gå til innhold

hallo beibis - kommer du snart???


venus75

Anbefalte innlegg

Åhhhh - jeg kan nesten ikke vente lenger.

Og heller ikke fikse enda ei natt uten søvn! Kynnere hele natta til kl 3 - regelmessig, deretter veldig sånn nå og da til jeg stod opp.

Begynner nå igjen..... Ikke regelmessig - men kjenner at det ikke er like lette kynnere som for noen dager siden.

Så hallo beibis - vil du kommer nå??? En utålmodig mamma og pappa venter veldig - for ikke å snakke om brødrene dine!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen her:(. Er så lei av søvnløse netter og kynnere som gjør så vondt, at jeg verken klarer å sitte eller ligge.

Har hatt menssmerter og kynnere i 3-4 uker nå. Er ganske utslitt. Er små redd for at jeg ikke skal klare å føde fordi alt av krefter er brukt opp. Har ei vennine me termin samme dag som meg.

Hun fødte nå i dag morges. Håper det snart er min tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde virkelig at det var i natt det skulle skje - men neida.

Håper på denne natta......

Imorgen passer det nemlig ikke så bra da jeg har barn som skal reise på tur.....Helt typisk at det da skal skje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt ikke skjedd noe??

Venter fortsatt her. Har hatt små blødninger i dag.

Typisk at fødselen skal begynne i helga. Det passer overhode ikke.

Har vært kjempe klar for fødsel hele tiden, og når jeg ikke vil ha noen tegn så kommer de jo selvfølgelig, men, men kan hende det ennå går noen dager. Hvor tid har du termin? 27 her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er fødsel velkommen uansett tid og sted - nesten ihvertfall;) Skulle ønske det var meg som hadde kynnere og blødninger. Her er det helt stille. Lillegutt er riktignok i full aktivitet, og ser ut til å ha det helt toppers der inne.

6 dager over, og vil veldig gjerne gjøre jobben min nå!

 

Lykke til begge to, håper det snart skjer noe for oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna mi koser seg også. Bare en dag over, men ingen tegn på noe som helst her... :(

 

Hjelper ikek hva jeg sier til henne heller, bare litt disco i magen og så rolig igjen,. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingenting er skjedd ennå.

Er 2 dager over nå - men har ikke tålmodighet!!!

Ble jo fortalt av jordmor og lege at jeg ikke kom til å gå tiden ut. Så jeg har vært klar i over 3 uker nå jeg........

Magen vokser og vokser - så denne beibisen ligger der og gjør seg fet og god skal du se!!

Har nesten ikke bukser igjen som passer! Føler jeg går i det samme hele tiden. Blir mye treningstøy om dagen.

Har ikke lyst til å gjøre noe heller - da alle jeg møter sier " å. går du der ennå å venter...."

 

Håper det skjer noe veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for deg venus! Er kjedelig å gå å vente sånn, og de der kommentarene man får er så lite morsomme! Her begynte de tre uker før termin!!! Det er litt lenge å gå å høre det gitt!

 

Kan ikke annet enn å sende lass med fødestøv i din retning, og bare håpe du slipper å vente så lenge.Det er tungt å gå slik og man psyker seg jo veldig ned.. Opp å vift med armene, få opp blodomløpet og se om det hjelper! Det var det beste tipset min jordmor kom med, for da sliter man seg ikke ut, samtidig som kroppen settes i gang.. =) Ellers så får du jo bare prøve å nyte at du kan være bare deg litt til. For her har vi sannelig fått ny sjef i huset så jeg er både trøtt og sliten til tider! =)

 

Hvordan er bekkenet ditt nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekkenet og ryggen lever sine egne liv. De henger liksom bare med.....

Det hjelp sikker ikke i dag at jeg var med å grava sand ( vi skal til å mure og jeg følte at jeg kunne være litt behjelpelig....).

Skal prøve meg på litt armsving. Gjør alt for at kropp og hode skal fungere sammen når det er min tur,

Har mest lyst til å si opp hele fødselen her og nå :-)

Jeg er ikke god på tålmodighet i utganghspunktet - så dette er virkelig en stor prøve for meg.

Kjenner masse nedpress og kynnere/veer idag - men ikke regelmessig.

Håper på et under om ikke lenge!

Takk for masse finger kryssing!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...