♥Cherrypie♥ Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jenta vår på snart 1,5 år ELSKER å taste på laptopen min, skru den avogpå å hele pakka.. Åsså kom jeg på å ha sett sånne "liksom" laptoper til småbarn under 3-4 år ca..som er ett spill på en måte,at de kan sitte å trykke å se på farger og lys, mulig det var noe lærespill inni bildet er ikke sikker:) de så så fine ut men husker ikke hvor jeg så det henn..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Vi har en som er fra Fisher Price med alfabetet, 2 spill og musikk. Finnes i de fleste lekebutikker.
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 hehe da har vi sikker bare vært uheldige med vareutvalget da vi var på et par leketøysbutikker..hehe:) er fp som har de ja, tusen takk!)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Laugh & Learn Preschool - Laptop fra fisher price Vi så på MANGE da vi lette etter en slik, men endte opp med denne da vi syntes den var absolutt best. Gutten vår på 3 storkoser seg med den og kan bokstavene nå, og lillemor på 1 år er inne og tjuvlåner den straks storebror er gått i bhg.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Ok, etter jeg fikk tenkt meg litt om her så er jeg jaggu ikke sikker på hvem som har den.For BR leker har jo tatt over for Edwis(?) og jeg kan ikke huske å ha sett FP sitt merke i den lekebutikke. Men om du har en BRIO butikk i nærheten så fører de i hvert fall det merket:) Og det gjør sikkert Toys R Us også...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Husker jeg så på slike da de to største var små, men da hadde ikke tastaturet æ, ø og å, så lot være å kjøpe. Har de det nå? Isåfall tror jeg kanskje lillesnuppa får en slik etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå