Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Dilemma: Jeg og min samboer sliter for tiden, noe min svigermor anser helt greit å blande seg inn i. Vet samboer og hans mor har snakket om vårt forhold (noe jeg har sagt klart ifra om at jeg ikke synes det er ok. Greit å snakke med noen, men hold familie unna). Jeg vet ikke helt hva de snakker om, og jeg får ikke et klart svar når jeg spør. Samboer er nå borte og jobber utenriksfart. I dag får jeg sms fra moren hans om jeg vet mailadressen hans, noe jeg selvf sender henne. Jeg vet passordet på mailen hans, men det vet ikke han (el hun) at jeg vet. Jeg er ingen snoker, jeg har aldri vært på mailen hans, aldri vært på tlf hans, aldri rota i papirene hans. Men denne "prate bak min rygg" greia har gjort at jeg skulle likt å visst hva de skriver til hverandre hvis hun skriver noe om meg. Hva hadde dere gjort? (jeg får ikke noe godt svar når jeg spør direkte)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Riktig eller ei, jeg hadde ikke klart og styre nysgjerrigheten min.. Lettere og be om tilgivelse en tillatelse.. Men husk at vis du snoker vil du kanskje finne noe du ikke liker og angre, eller ikke finne noe, (og få dårlig samvittighet for at du gjorde det.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå