temine Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Nå er vi lykkelige, min kjære og jeg:) Var til kontroll hos lege med ultralyd i dag, og aortastenosen de ar bekymret for sist var ikke noe å bekymre seg for lenger. De kunne se hjertet mye bedre, og der var det ikke noe verre enn hva de så de foregående gangene. Så da blir det oslotur etter fødsel for å operere hjertefeilen, så skal alltidn bli bra etterpå. Fostervannsprøven var helt fin, ikke noe unormalt. De hadde vært redd for ett spesielt syndrom, og hadde lett godt og lenge for å se på kromosom 7, men HELT FINT var det. Nå vet vi nesten ikke hvordan vi skal feire. Blir deilig å reise på ferietur søndag i alle fall! Tusen takk for alle som har krysset fingre og ønsket oss lykke til. Ser ut til å ha hjulpet så langt. Takk! GLEDE:D!!!!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 åååå, GRATULERER så mye!! Det var virkelig godt å høre!
Lacey*har fått erta Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Å så deilig!! Heldiggris! Jeg må enda vente litt til før jeg får mine svar, men dette må du virkelig nyte!! Dette er du vel unt! Feir med god middag og dessert, masse kos og glede! )
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Så fantastisk å få en sånn beskjed etter å ha vært på pinebenken så lenge!!! Nå kan dere senke skuldrene og kose dere masse på ferien:-)
temine Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Hvor lenge er det siden du tok da? Spurte etter de i dag når jeg var på kontroll, og legen sjekka. Svarene kom i går, akkurat 3 uker etter jeg tok prøven. Håper virkelig du får like godt nytt som meg:) Skal følge med deg, blir spennende å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå