temine Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Nå er vi lykkelige, min kjære og jeg:) Var til kontroll hos lege med ultralyd i dag, og aortastenosen de ar bekymret for sist var ikke noe å bekymre seg for lenger. De kunne se hjertet mye bedre, og der var det ikke noe verre enn hva de så de foregående gangene. Så da blir det oslotur etter fødsel for å operere hjertefeilen, så skal alltidn bli bra etterpå. Fostervannsprøven var helt fin, ikke noe unormalt. De hadde vært redd for ett spesielt syndrom, og hadde lett godt og lenge for å se på kromosom 7, men HELT FINT var det. Nå vet vi nesten ikke hvordan vi skal feire. Blir deilig å reise på ferietur søndag i alle fall! Tusen takk for alle som har krysset fingre og ønsket oss lykke til. Ser ut til å ha hjulpet så langt. Takk! GLEDE:D!!!!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer )) Så deilig med godt nytt! Kos dere på ferie ))
ChellBell - har født! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Fantastisk, Temine!!!! ) Grattis med gode nyheter!!
N_79 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Åååå så kjekt å høre :D:D Vet akkurat hvordan det er å få en slik gladnyhet så GRATULERER så masse med de flotte resultatene!!! Ble kjempe glad på deres vegne nå Ha en strålende sommer!!
togutter-08og10 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Så utrolig bra, jeg er glad på deres vegne. Kan tenke meg at du senker skuldrene og gleder deg mye mer nå. Lykke til videre.
Svensk Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Så fint! Det ær så deiligt! Fire må dere bare gøre!
temine Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2008 Ble is med deilig sjokoladesaus til dessert, så tok feiringen brått slutt....fotballEM slo til i kveld og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå