Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått fra en gang om dagen/annenhver dag til minst 5-6 ganger om dagen. Vanlig, eller bør man gjøre noe med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst vanlig at det varierer endel når de kun får mm/mme. Her gikk vi fra ca 6 ganger i døgnet til 1 (Nora er nå 3mnd)!! Pratet med HS om det i går og det er helt normalt med alle variasjoner:-) Dette selv om det 'alltid' har vært på den ene eller andre måten - det kan plutselig forandre seg.

Skrevet

Noen andre som har noen synspunkter? Får kun MM, og nå er bæsjen mørkegrønn og kornete ...

Blir litt bekymret da, kan man ringe HS for slikt??

Skrevet

Går jo an at de små får diarè, så det er jo en mulighet...

Hvis bæsjen er grønn over lengre tid KAN det være fordi babyen ikke får i seg nok av den næringsrike melka. Ei venninne av meg mått kutte ut melkeprodukter en liten periode, og da ble bæajen til babyen grønn. Hun måtte bare begynne på igjen, for babyen fikk da ikke i seg nok næring fra melka.

Men dette er jo bare gjetting egentlig, ring HS du, da får du nok et bedre svar:-) Er jo derfor de er der, ingen spm er for dumme!!

Skrevet

Hos oss så skjedde dette i ca en uke før første tann kom. Var oppe i 10 bleier i løpet av et døgn, alle mulige grønnfarger ...

Skrevet

Takk for svar :-) Jeg ringte HS. Hun sa at det nok var diare etter en mage/tarminfeksjon og at det kunne vare i ca en uke. Og jeg skulle følge med på almenntilstand og om hun drikker nok (som jeg uansett ikke klarer helt pga at hun kun får MM ;-)).

Ja ja vi får se det an og så fortsette å skifte hundreogørten bæsjebleier i døgnet ;-).

Skrevet

Ja HS nevnte også at det kunne være tenner på vei ... Tidlig (3,5 mnd), da, men er nok ikke umulig.

Skrevet

Nei det er ikke lett å følge med på om de drikker når når man ammer...

Men tisser hn som før da er nok alt greit:-)

Skrevet

Barna våre har fått sine første to tenner (nede) når de var 3,5 mnd, tok en uke før nr to også var på plass. Men det selvsagt lett for de små å få diare også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...