Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 sambo og jeg får igjen 35000 tilsammen på skatten, og foreldrepenge søknaden er ferdigbehandlet så jeg vet helt sikkert at jeg får penger utbetalt i slutten av mnd. Og jeg får faktisk mer en jeg hadde trodd jeg skulle få. Deilig. Kontantstøtte får jeg også fra denne mnd så vi får mye bedre økonomi en vi hadde før i tilegg så har vi betalt ned noe gjeld så mer penger inn og mindre penger ut. Hva er vel bedre en det. Gleder meg til skattepengene kommer forda skal vi ut å kjøpe tvillingvogn/søskenvogn. Og jeg har nå råd til å kjøpe akkurat den jeg vil ha så det blir jo flott. Ønsket meg phil og ted med søskensete istede for en brei vogn som ville være vanskelig å komme gjennom matbutikken med og annet. Og gubben har nå sett den og er helt enig med meg. For når vi er to så kan størstefrøkna sitte i trilla si istede slik at vi bruker to vogner istede. De siste 2 mnd har vært et styr spesielt med det økonomiske da jeg ikke kunne gå ut i jobb etter permisjon siden jeg er for dårlig. Og nav ikke klarer å bestemme seg for om jeg skal ha sykepenger (har vært sykemeldt. men hjelper ingenting hvis de ikke mener jeg har rett på sykepenger. Så den har vært til behandling i over 2 mnd nå.) Slitsomt å bare akkurat få det til å gå rundt når man står der med en liten og en ny baby om hjørnet. Har vært ganske deprimert over rotet både jeg og gubben, men nå har allt ordnet seg. Kjenner jeg plutselig bare fikk så mye energi av slike gode beskjeder. Av å vite at i slutten av mnd er pengene der så allt kan betales uten å måtte bli hengende etter igjen. Hehe måtte bare dele det med noen
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Så deilig da:) Alltid kjekt at det kommer mer enn forventet. kos deg med handlinga da:D
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Så flott! Vi får også 35 000 utbetalt når skattepengene kommer. Lønn får vi omtrent samtidig, så da har vi faktisk 85 000 på konto en skakket stund. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå