Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har tre barn i samme barnehage. Er storfornøyd med den, men det er ei "gammel hurpe" som jobber på avdelingen til min tre år gamle sønn. Har fått henne heeelt i vrangstrupen etter flere episoder. Den første episoden skjedde da jenta mi på 6 år sykla inne i barnehagen. Greit, jeg VET at det ikke er lov, men fikk ikke sagt noe før denne hurpa kom ilende til. Hun snakket på en sånn måte til datteren min at hun la seg ned på bakken og strigråt!!!! Kjente det kokte inni meg, det finnes da måte på! Og i dag snakka jeg med en av de anre voksne på avdelingen til sønnen min. Hun fortalte at de hadde hatt fruktstund, bollen med frukt gikk rundt bordet. Så sa min sønn at han ikke hadde fått, hvorpå hurpa smelte i at JODA; DU HAR FÅTT! på en sånn måte at sønnen min begynte å grine!! Hun er PEDAGOG! Hallo! Er det ikke noe man kan gjøre med en sånn drittkjerring?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 snakke til henne og ikke oss her inne?!
Anne-B. Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Gå videre med det. Vær saklig. Må gå an å få et ordentlig svar når man spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå