ScaryMama Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Skulle gjerne hatt med på fly, men jeg har hørt at de bare kan brukes i ca. 3 timer før batteriet er dødt.
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Vi har en toppmodell og problemet er at de bruker sinnsykt med batteri, så de varer ikke lenger nei. Vi kjøpte batterilader men de tar for mye strøm til at den ville fungere på oppladbare batterier. Så vi hadde med masse batterier på flyturen, men det ble faktisk brukt mye mindre enn ventet. Var nok annet å se på.
ScaryMama Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Kan man bruke vanlige batterier på den? Eller misforstår jeg det du skriver?
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Våres bruker vanlige batterier. 6 stk AA
ScaryMama Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Hva heter spilleren? Evt. hvor kjøpte du den?
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Kjøpte den på Strømmen Bilradio for et år siden, men vet de selges på Obs også. Den heter NextBase mener jeg det er, og kom ut best i test da vi kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå