Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eira var en liten krabat ved fødsel, kun 3015. Etter to dager hadde hun gått ned til 2850.

I dag, 2 uker og noen dager etter har hun lagt på seg nøyajtig halvannen kilo!

Jeg mener, HALVANNEN KG!

Det er jo helt rått!

Og jeg trodde jeg hadde lite melk:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Eira blitt bolle he he...

Skrevet

haah..frøkna si med matvett det ja...akkurat som nr 2 her, hun la på seg ca 400-500g i uka første 3 ukene....kun mme, hang konstant fast i ei av brystvortene på meg 24/7...var snart kun når jeg var å do og i dusjen jeg fikk fred, ungen sov gjerne mens hun spiste....

Skrevet

LITT eller!

Hun brukte jo 44 (prematur) når du var innom her, nå bruker hun 56!

Og dobbelthaka er STØRRE enn den ordentlige haka...

Skrevet

hihi kjenner igjen det der. Mine barn har bestandig lagt mye på seg. trodde også at jeg hadde lite melk men ungene har lagt godt på seg. eldstemann legger ikke så mye på seg nå da han er så aktiv og er en lang slank gutt, men som baby var han en liten sumobryter. Yngstemann er 9,5 uke og for 2 uker siden var han 6730 g og 62 cm. Nå er han enda lengere, str 62 begynner å bli lite og han veier nok godt over 7 kg. Han var 4050 g ved fødselen men var nede i ca 3700 g. Det som er morsomt med mine 2 gutter er at de har ganske så nøyaktig lik vektkurve, de var også på grammet like tunge da de kom til. Kos deg med den store jenta di du.

Skrevet

Høres ut som denne det. Pupp pupp og atter pupp!

Jeg trudde jeg hadde lite i går, for hun maste SÅ innmari. Tenkte økedøgn og lot henne suge til hun ble rød i trynet før hun fikk 100 ml på flaske fordi jeg ville sove litt også. Og trur du ikke hun slukte alt og ville ha pupp som dessert?! Hjelpes!

Skrevet

Wow!! Det va'kke verst gitt! :o) Næringsvett på tulla di :o)

Skrevet

Herlig med matvett:) Sønnen min la på seg rundt 500 gram i uka de første par tre ukene han å :) Nå er han 11 måneder og rundt 12 kilo, en kraftig kar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...