Gå til innhold

er så bekymra!! bør jeg ringe? lite liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 32+4 og var på vekstkontroll i forrige uke med et vekstavvik på 18%. nå de siste par dagene synes jeg at det har blitt roligere i magen... kjenner liv, men ikke så mye som før, og jeg føler liksom at jeg må dytte litt på babyen for å få skikkelig respons. tidligere har hun jo omtrent slått lufta ut av meg, men det har ikke vært så harde spark på noen dager...

mulig at jeg er ekstra bekymret på grunn av avviket i vekst, men dette går meg utrolig på nervene...

skal jeg ringe eller er jeg hysterisk?

har nå prøvd å drikke kaldt vann og spist litt sjokolade (eneste jeg hadde var kokesjokolade...)

har jo ikke noe med serlig sukker i i hus... hva annet kan jeg gjøre for å øke aktiviteten?

ligger nå på sofaen og dytter i magen, og får litt respons, men ikke mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du bekymret så ring!

Skrevet

ring du! Ikke noe vits i å gå å bekymre seg uten å få svar. når man er gravid skal man kjenne etter og si i fra hvis noe er anderledes. Ring føden og se hva de sier, vær tydelig på at du er bekymret! Dette er også en del av deres jobb, de tar ikke bare i mot fødende.

Skrevet

Ring du:) Sikkert ikke noe farlig, babyene får jo lengre perioder med søvn etterhvert som de vokser, men hvis du er bekymret burde du ringe, er ikke bra for babyen at du blir stresset heller vettu;) Min lillegutt sover om natten nå, så jeg fikk panikk i natt når jeg ikke fikk noe respons i det hele tatt og magen var ganske myk, men var hos JM i dag, og han har det flott, liker visst bare å sove om natta:p

Men ring du, så får du ihvertfall ro i sjela, og det er bra for baby:D

Gjest stockholms tjej
Skrevet

syns virkeligen du ska ringa....

hellre en sjekk for mye....viss du er bekymret så er det de beste å få de sjekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...