tina_mor Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 I vårt nabolag er det ikke så mange som har, så er litt skeptisk...kan jo bli rene "invasjonen" he he he he Hva er deres erfaringer?? Mvh Tina
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hehe, jeg hadde vært veldig betenkt med å være eneste i nabolaget med trampoline...som du sier blir det invasjon:D Der jeg vokste opp var som regel alle ungene i gata hos oss og det var gøy det, men hva mamma syntes om det????????? ;D Jeg liker å ha litt liv rundt meg, men hele nabolaget.....hmm!
Gjest mphs Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Nei vi har ikke tenkt å kjøpe trampoline. Ser at mange ikke følger sikkerhetsreglene til de og vi vil ikke være annsvarlig for at andres unger blir skadet om de kommer hit og bruker den uten oppsyn av en voksen. Det skal kun være en unge på trampolinen av gangen. Med sikkerhetsnatt rundt
tina_mor Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 mphs:: ja du sier noe....men sjelder jeg ser kun 1 unge av gangen - på trampolina men sikkerhetsnett er jo en selvfølge Ja man er faktisk ansvarlig for "alle" ungene som kommer på besøk og vil teste ut trampolina Hmmm ...tror jeg må tenke litt til ja hehe.
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 vi har trampoline,har hatt den i 4 år nå,ingen skader foreløpig...syns det er bare kjekkt,men hvis vi ikke er hjemme eller ingen her i huset bruker den,får ikke nabobarna bruke den...det har vi sagt klart fra om,å det fungerer veldig greit:) syns barna må få styre seg litt og skader kan man jo få over alt egentlig,bare kos med liv og røre i hagen er min mening:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå