Gå til innhold

Et lite TV-tips (med fødsel).

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min sykemeldte hverdag har det blitt litt nett TV. Har sett Koht i Familien som har gått på NRK i vinter. Der er det med et gravid par som føder i episode 2. De filmer selve fødselen og det var interessant og spennende. I episode 8 er hun med på et keisersnitt. Synes selve serien var kjempefin i forhold til det å ha familie også. Ganske lærerikt og ikke minst morsomt laget. Serien ligger inne på NRK nett-TV. Anbefales!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin anbefaling - dette skal jeg sjekke ut! Det er gratis det som er på nrk.no, sant?

Kjedelig at du er sykemeldt, men fint at du har funnet ting å fylle dagene med! :) God bedring!

Skrevet

Ja, dagene kan gå litt sakte når man er sykemeldt, men heldigvis ikke så lenge igjen til dagene blir hektiske. Haha:) Har sett begge jordmorseriene og de var kjempefine. Likte spesielt godt den svenske. Har også sett de nyeste gravidfilmene "Knocked up" og "Juno". Blir ekstra gøy å se slike filmer og serier når man selv venter en liten en;)

Skrevet

Sambo og jeg så Knocked Up og vi holdt på å ramle av sofaen av latter... Himmel og hav hvordan man kjenner seg igjen!!! Alle MÅÅÅ bare se den!

Skrevet

Det er ikke nå i høst Koth i Familien gikk, ikke at det spiller nioen rolle.....

Det er iallfall SuperGlad her inne som er den fødende i episode 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...