Gå til innhold

Umulig lillegutt!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen vår på 12 mnd har stort sett vært en solstråle, for inntil litt over en uke siden. Nå får vi ikke gjort noe som helst uten at han begynner å grine... er skikkelig slitsomt, kan jo ikke sitte å leke med han absolutt hele dagen!!! Har tidligere ikke vært noe problem å få gjort litt husarbeid innimellom lek og kos, men nå bare lager han ballade når jeg viser tegn til det! Noen andre som har det slik?? Eller noen som har noen tips til hva vi kan gjøre??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å overse lillegutt litt. Vi mødre må tåle å høre litt hyl og skrik innimellom. Klart det er mer gøy for dem at mamma også blir med å leke, men vi må huske at de skal lære å leke alene også.

Sllike perioder du beskriver går opp og ned gjennom hele oppveksten.

Er vel først når de får gå ut med egne venner at slikt forsvinner:)

Skrevet

Kan det være tenner? Gutten min er skikkelig plaget for tiden og sutrer, sutrer, sutrer. Er jo fullt forståelig når flere tenner kommer på en gang men kan absolutt være en prøvelse for tålmodigheten når absolutt alt er bæsj.

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Min lillemann hyler å skriker når han ikke får det som han vil. Eller bare når han venter på at frokost skal bli ferdig. Er utrolig slitsomt ja---redd noen ganger for hva naboene sier jeg m tanke på at jeg lar han ligge å skrike litt. Som det blir sagt her så har han ikke no vondt av det. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...