silje 29 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 hei jeg lurer på hvilke lekeaktiviteter dere gjør med deres baby på denne alder??
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Vi synger mye klappe søte og andre sanger med bevegelse. Ellers sitter vi på gulvet å leker med lekene hennes.
Barbafin Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Småen vår er 7,5 mnd og er ekstremt aktiv. Han elsker å åle seg rundt på gulvet og gå på oppdagelsesferd i huset vårt. Han har en velfylt lekekasse som jeg legger på siden og da synes han det er kjempegøy å dra alle lekene ut. Så leker han alene på gulvet en del, både med lekene sine og med andre ting (slikkepott, dvd-cover, mammas solbriller, etc). Vi synger og danser mye og "leser" litt i bøker (blir mye riving..). Og så "herjer" vi masse.. Han liker å "sloss" og å "fly" og andre fysiske ting. Han er bare så tung at jeg orker ikke gjøre det så mye..hehe. Vi går også en del turer, drar på butikken, på besøk og på kafe. Han synes det er veldig stas å oppleve nye ting og treffe nye mennesker. Vi har gått på kulturskolen her og det var også kjempesuksess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå