Nit@™ Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Kom på nå at jeg ikke hadde ryddet helt ut av ryggsekken jeg brukte som håndbagasje ombord på flyet fra London. Og hva finner jeg nederst der? Joda, en flaske boddylotion på 200 ml. Hvorfor kikka han "duden" ned i sekken min da? Stoppa ble jeg og greier, og måtte ut med armer og bein mens ei kjerring leita etter "hvadetnåmåttevære"..... Colaflaska mi tok dem, men lotion? Nope, den skal til Norge den ;o) Flira litt nå da.. Mye rart.. *gulp*, tenk om de hadde forlangt at jeg skulle smake på den *blærk* ;o)
Anne-B. Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Tror ikke det er alt de får med seg, også utviser de kanskje litt skjønn på andre ting. Syns egentlig det er greit med den sjekken, slik at man kan stoppe de som evt har stygge planer, men tror ikke de er i flertall
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Hadde med meg all solkremen i håndbagasjen hjem fra USA jeg, men mannen måtte kaste dusjsåpa si for den var farlig ja! He he.
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Mannen hadde en stor brødkniv i topplokket på ryggsekken da han fløy fra USA i 2005.Han hadde glemt den og den ble ikke oppdaget før mellomlanding i Danmark. Sikkerhetskontroll er bare en vits, vil en sprenge et fly i lufta er det null problem å få med seg det en trenger inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå