Gå til innhold

nå har jeg sendt epost til huseier og krysser fingra..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at vi får forlenget kontrakten et år til.

Egentlig var det på tide å flytte for vi venter nummer to og har bare et soverom, men vi trives så utrolig godt her. Er perfekt for småbarnsfamilier dette omerådet og mannen min kommer til og fra jobb uten problemer så vi har snakket om at hvis vi kjøper en flott og god sovesofa av typen som ser ut som en vanlig sofa så kan vi ta stua og jentungen og etterhvert babyn ha soverommet.

Jeg har ikke lyst å flytte fra omerådet her det er så flott å bo i, og naboene som har vært mest bråkete har jo roa seg masse så de irriterer ikke lengre heller. (tror de skal ha baby så derfor det ble slutt på festinga hehe.)

Og samme hvor vi ser på leilighet med to soverom så er det enten kjempedyrt eller for vanskelig for mannen min å komme seg hjem fra jobben på kveldskift. Men om et år skal han ha fått en ny stilling der han jobber og derfor ikke jobbe siste skiftet lengre så da er vi jo så mye friere til hvor vi kan bo.

Og gud a deilig det vil være å ikke måtte tenke på å flytte og allt det styret rett etter ks, med en baby og en et åring på armen.

Nei kryss fingra for oss dere.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser det som krysses kan:0) Håper det ordner seg for dere.

Skrevet

Dette ordner seg sikkert! Så lenge dere har oppført dere fint lar sikkert huseier dere bor der videre!

Lykke til!

Skrevet

ja vi har jo alltid betalt leie i god tid og de har aldri hørt noen klager på oss. (de bor langt unna her vi leier) Så regner med at så lenge de ikke har behov for å ha leiligheten selv eller trenger/vil selge den så får vi nok leie videre. :-)

Men man vet jo aldri hvor de står når det gjelder slikt da.

Så er spennede alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...