Gå til innhold

I dag har jeg blitt lektor :)))))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsvart min masteroppgave- er så overlykkelig og emosjonell... har hatt en god treningsøkt.... men er fortsatt ganske sliten både fysisk og psykisk. Bare gråt etter at eksamen var ferdig.

 

Nå er 6 års skolegang over og voksenlivet kan begynne :)))

 

Puh.. måtte bare få det ut :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så kjekt !

Er du gravid eller ??

Skrevet

Gratulerer!!!

Håper jeg kan si det samme om noen år! Begynte på nordisk i høst, men strøk på en av eksamenene nå i vår. Surt... :-(

Men lektor-drømmen lever fortsatt i beste velgående, så jeg må nok bare stå på enda litt mer framover.

 

God sommer til deg!

Skrevet

Jammen ble jeg imponert over deg !!

Examen og trening og greier :-)

Skrevet

Så spennende... massse lykke til. Man må bare bestemme seg for å klare selv om det er hardt i perioder. Fikk min første gutt midt oppe i eksamener på praktisk pedagogisk utdanning- det gikk det også :)

 

God sommer til deg også- og masse lykke til med baby :)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Håper å følge i dine fotspor om noen år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...