Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har forsvart min masteroppgave- er så overlykkelig og emosjonell... har hatt en god treningsøkt.... men er fortsatt ganske sliten både fysisk og psykisk. Bare gråt etter at eksamen var ferdig. Nå er 6 års skolegang over og voksenlivet kan begynne )) Puh.. måtte bare få det ut )
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer!!! Håper jeg kan si det samme om noen år! Begynte på nordisk i høst, men strøk på en av eksamenene nå i vår. Surt... :-( Men lektor-drømmen lever fortsatt i beste velgående, så jeg må nok bare stå på enda litt mer framover. God sommer til deg!
berta Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Jammen ble jeg imponert over deg !! Examen og trening og greier :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Så spennende... massse lykke til. Man må bare bestemme seg for å klare selv om det er hardt i perioder. Fikk min første gutt midt oppe i eksamener på praktisk pedagogisk utdanning- det gikk det også God sommer til deg også- og masse lykke til med baby
jobber med saken har klart det Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer så mye:) Håper å følge i dine fotspor om noen år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå