Gå til innhold

Det murrer i magen og ryggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjenner jeg i hele kroppen at fødselen er rett rundt hjørnet! Jeg går inn i uke 37 på onsdag, ogden siste uken har liksom alt snudd. Jeg er trøtt, puppene har vokst masse og jeg har konstant brystspreng, bekkenet er helt løst og det murrer i korsryggen, og kynnerne er sterkere og kommer oftere. Og jeg kan sove i 12 timer i strekk...og så noen timer på dagen. Og jeg er så sulten, har lyst på kaker og pizza og frukt om hverandre...nesten som i 1 trimester;-)

Det er veldig snålt å plutselig være i siste innspurt, og å vite at om noen få uker er han født og det nye livet som mamma begynner. Svangerskapet har gått så fort!

Men, all denne murringen i magen/ryggen, det er normalt er det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som masse modning ja:) Så heldig du er! Jeg er selv 14 dager igjen til termin, men har bare noen irriterende murringer nederst i magen og ikke i ryggen:(

Håper det skjer noe hos deg snart da:D

Skrevet

Jeg har 31 dager til termin, så det har startet tidlig her! Slike murringer er vel ganske individuelle, og jeg tenker at så lenge du har murringer i magen så er det jo ett tegn på at noe er pågang:-)

Har babyen din festet hodet?

Skrevet

Har ikke festet seg nei:( Men jeg tror ikke han kommer til å gjøre det heller.... han ligger greit nede da, så han er jo på riktig vei, skjer bare ikke fort nok for min smak:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...