Lille Luna Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Nå kjenner jeg i hele kroppen at fødselen er rett rundt hjørnet! Jeg går inn i uke 37 på onsdag, ogden siste uken har liksom alt snudd. Jeg er trøtt, puppene har vokst masse og jeg har konstant brystspreng, bekkenet er helt løst og det murrer i korsryggen, og kynnerne er sterkere og kommer oftere. Og jeg kan sove i 12 timer i strekk...og så noen timer på dagen. Og jeg er så sulten, har lyst på kaker og pizza og frukt om hverandre...nesten som i 1 trimester;-) Det er veldig snålt å plutselig være i siste innspurt, og å vite at om noen få uker er han født og det nye livet som mamma begynner. Svangerskapet har gått så fort! Men, all denne murringen i magen/ryggen, det er normalt er det ikke?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Høres ut som masse modning ja:) Så heldig du er! Jeg er selv 14 dager igjen til termin, men har bare noen irriterende murringer nederst i magen og ikke i ryggen:( Håper det skjer noe hos deg snart da:D
Lille Luna Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har 31 dager til termin, så det har startet tidlig her! Slike murringer er vel ganske individuelle, og jeg tenker at så lenge du har murringer i magen så er det jo ett tegn på at noe er pågang:-) Har babyen din festet hodet?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Har ikke festet seg nei:( Men jeg tror ikke han kommer til å gjøre det heller.... han ligger greit nede da, så han er jo på riktig vei, skjer bare ikke fort nok for min smak:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå